tirsdag 16. desember 2008





















Nye Familien!

Hei alle samen, ja.. dåkk kan sei d sånn at d har våre ei stonn si eg har oppdatert denne siå nå. Men som di fleste har hørt, så har eg hatt litt uflaks her nere. D viste seg nemmelig det at familien min fekk folk t å spionera på meg, lurte i privatsakene mine, kopierte bildene mine fra kamera t pcen sin å gjorde alt for å få meg hjemsent. Ikkje spør meg koffer. Men hu har i ittetid og prøvd å fonne alle mulige gronnar får å senda meg hjem. Men heldigvis fant representanten min ud at d som hu hadde gjort va feil å at d ikkje va min feil. Så eg blei rett å slett plutseli ein fredag kasta ud av huse diras. Eg hadde ikkje tid t å pakka, eg måtte ud der å då. Så den helgå budde eg hos representanten min Janet. Hu tog veldi godt vare på meg, å me sko se om me fant ein nye familie t meg så fort som mulig siden hu budde udføre byen. EG hadde hørt av ei av veninnene mine at hennas tante ville ha ein utvekligs elev, så eg fekk nr diras, å di sa ja me ein gang.




Eg va så gla, d va ein heilt ubeskrivelig følelse, di ville ha meg! Jess:D Så min nye familie består av David (far), Jodi (mor), Hope (søster 17), Christian (bror 10) og Lilli (søster 6). Så d va ein kanon familie. Eg blei gla i di me ein gang eg såg di, å huse di bor i e ett slått!! Eg har mitt eget rom, å di tog i mot meg me åpne armer.






Nå har eg levd me min nye familie i 2 mnd, å alt e forsatt perfekt! Me gjør någe kver helg, å meg å Hope e veldi goe venner. Me finne alltid på någe skøy å e me venner! D e ikkje bare di som tog i mot meg me åpne armer, men resten av familien og. Eg e veldi knytta t familien min. Di e der for meg når eg trenge meg, å Jodi passe på alle ongane som ei løvinne. Mesdesin, vitaminer å alt som trengs, hu e der å hjelpe uansett!



Nå e d jo snart jul å greier og, så då ska eg legga inn marr inlegg! Men må sei at denne familien har ikkje så mye julapynt. Et tre å to rådyr. Å ingen lys ude. Men d e fordi begge e veldi travle. Men meg å Brandy, ei av mine gode veninner her ska ud å ta bilder av alle di heilt sykt fine blinkane å glittrane huså=)



Eg må bare sei t at bedre lykke konne eg ikkje hatt!=)

1 kommentar:

Silje B. Simonsen sa...

Hei Therese!
Godt Nyttår!!
D va trist å lesa kor uheldige du va me den fysste familien din, di virka jo heilt syge i håve:(( Men d va jo veldig bra at du har komt en plass du trives nå jaffall, så eg håbe du komme t å kosa deg d sista halvåret så e igjen:)Håbe du har hatt ei fine jula og nyttårsfeiring, eg skolle jo senda julakort t deg. Men nådde jo iche å skaffa adressen din i tide:( Men hvis eg får adressen nå så kan du jo få et forsinka kort, hehe:) Du e jaffall savna her i huset av både store og små. Sander og Mathias lure voldsomt på kor du e blitt av, hihi:) Men så fort så tiå går så e d jo iche lenge t du e jemma igjen:) kosa deg! Knib fra Silje