lørdag 4. oktober 2008

Home comming Week
























































Hei alle samen!
















Då e d gått to mnd siden eg har sett dåkk, e bare 7/8 mnd igjen nu;) Eg håbe alt e bra me dåkk hjemma, å at dåkk e klar får å ta i mot vinteren me ett smil! Eg tenkte eg sko fust fortella om Home Comming ugå som har våre denne ugå her.. Me begymte på mandag me hippiday, så va d colorday, der Senior(meg) sko ha på seg svart, jusiors kvitt, softhmores røtt å freshmen blått! Å me vant då;) Hehe.. Va veldi kjekt! Å onsdagen va Wackey Wednesday! D tog heilt av! Så du sikkert kan se på bildene! Torsdag va Twin day som meg å Lina vant! Å fredag va Spirit day, der me hadde på oss maroon å kvitt.. Me fikk gå tilikt fra skolen den dagen fordi skolen sko ha ein parade.. Nesten som et 17 mai tog:P Eg suns den ugå va veldi kjekke, fordi me konne jørr någe sprøtt! Joo... åsså va d ein av di populere fotballguttane som bedde meg på home comming dansen å date, å viss eg







hadde våre daten hans sko eg fått hatt på meg jersyen hans, d e den andra fotballkjortå si, å når eg seie fotball meine eg amrikanske fotball;) Men uheldivis spørte hu jentå som han har likt i alle år plutselig han om hu konne ver daten hans, så d blei ingen date på meg:( Men men.. Bedre lykke neste gang.. Men folk her nere har på seg maska har eg fonne ud, di e bare snille når du snakke me di, å me ein gang du venne ryggen t så snakke di bare drid om deg.. Men ikkje at eg vett at någen jørr d me meg ennå. men eg hørre alle snakke drid om andre her, d e så sinnsykt sånn så eg hadde d i 7ene klasse me masse bagsnakking.. eg tror d e pga at d e INGENTING å jørr her.. Sånn seriøst! Du må reisa ein i 1 time før du komme t ein aen plass.. men men.. Eg ska jo snart ta bil lappen, så e d ein smuuud bil som vente på meg:D Glede meg! Så har eg kjåpt halloween kostyme og.. et ganske frekt ett.. Hehe... Men me får se om d blir brukt, halloween e jo veldi stort her... I går va eg på fotball kamp, d e så sykt film, eg la ud någen filmar så dåkk kan se, me har så innii hapahaugen me dårlige cheerleadera, di har ingen "Spirit" i d heila! Åsså suns eg d e litt løye me den eine filmen der han me den rolle stolen komme kjørane inn.. Haha, eg e så onne, men eg får bare lust å stirra på ann får d e så fasinerane å se koss stort håve e i forholdt t kroppen som bare e bein å hud! Å d eina bilde me han feide å rollestolen, d e så typisk:P Men så komme den dårlige nyheten, guttane spelte kjempedårlig på home comming kampen, di tape 7 mot 35... Så di va ganske skoffa.. Me va og, men d va jo litt kjekt å se på sjøl om eg ikkje fatte ein einaste fnått av d eg ser på.. D går liksom i å slå kvernadre ner å ta han som har ballen:P Så e d dans i kveldm lure på koss d vil bli... Sikkert gørr.. Men eg tror eg går å tar ein titt... Så får eg heller fortella om den kvelden i mårå:P Heheh, d va litt fra Homecomming Ugå;) Åsså ein ting t.. Her ska d jo alltids kåras dronning å Konge, å d e jo selfølgeli alltid di populære.. Eg har bilde av han eine.. han hette Bau (kongen fra Home Comming).. den muskuløse men domme fotball gutten:P

Ingen kommentarer: