mandag 15. september 2008



D du ser e faktiskt bare ein butikk:P


Billings
Denne heljå reiste me t Billing på shopping. Meg, Lina, Sam, Kelly å Donna. Me reiste tidlig Lørdags morning og kom t Billings i 11-12 tiå. Vere va skreddersydd for shopping å lommabogå mi verka itte å bruga penga. Me jekk fust på kina resturang, kjempegoe mad, derette reiste me t shoppingsentere. Ganske stort, men ikkje større enn kvadrat tror eg.. Men d e så mange kjekke butikker der, sånn som Victoria's seecret. Men før me begynte å shoppa fikk me ein gratis makeover av Lancome. Eg blei ikkje heilt fornøyd, men den sminken e veldi bra! Så du ser på d eina bilde av den jakken, så e d Friis marke, men her e d Guess. Rart.. Men kjekt å ha same merke jakke som veska:P Hehe... Jo, så me jekk ront å sjikte på alle skonå, årh.. sååå mange kule, å klenå å sminken.. alt! Må sei d va et senter eg lige meg på. Eg kjøpte Bh fra V.S, lancome fundations, kule boksa fra DEB, vest fra DEB, å kåbå Guess. Elske den kåbå, sitte perfekt på meg. Kjøptan me ein gang:P Men, eg har ett problem... Nemmelig rauå mi.. Eg finne INGEN jeans som passe meg.. Di sidde ikkje fint på uansett om eg tar størelse s-XXL.. D e så irriterane..BLÆ! Men eg har som mål å springav fleske på rompå sånn at eg klare å pressa meg oppi ei før eg komme hjem igjen.. (som e ei stonn t)
Men heile turen va ikkje bare får shopping. Me sko besøga foreldrene t Donna. Di e bare så snille! Di bor på en ranch i Colombus litt udføre Billings å har et stooort omsråde som di eie me kuer, traktor, katt, kalkun, honn, kanin, hester, bjørn å altslaks dyr. Eg lige meg veldi godt der. Di e veldi snille, så stamme di fra norge og. Å eg føle meg som ein vandrane habbis når eg går derfra. Alltid så mye goe mad hu fore oss me hu der mormor... Hadde eg bodd hoss hu hadde eg våre ein vandrane ball. Farlikt farlikt.. Eg hadde jo me meg lina, å me å resten av familien spelte Spoons, et kortspel, veldi kjekt! Å ittepå jekk me opp på romme å sminkte kverandre såååå vakkre... Hadde eg våkna t trynene våras hadde eg fått slag, får me såg ikkje rektikt friske ud:P Hehe.. Me hadde ivertfall ei veldig kjekke helg, sjøl om mye av ann jekk ud på å sitta i ein bil.. Men Lina gjord helgå kjekke får meg. Så me har planer om å gå der igjen før Halloween. Då ska d shoppas inn me kostymer!:P Men nå e eg på siett fram t Halloween, så d e liksom høydepunkte nå. Men eg ska skriva marr ein aen gang, eg e veldi trøtte nå... Såååå.. D nesta innlegge blir Yellowstone National Park=) Gled dåkk!

Ingen kommentarer: